Home  ›  Kristof Huysecom

Fietsen zijn voor ons vooral een 'lifestyle' gegeven. Ze bepalen mee de 'coolness' van een stad of leefomgeving. Vanuit die insteek werd ons project 'Velodroom' een succes. Je ruilt een beetje loon en je kiest gewoon de fiets die het best bij je levenssituatie past. Ben je een racer, dan neem je een racefiets, ben je een 'weekender' dan kies je misschien een retro stadsfiets? En als je de kinderen naar school brengt maar niet uitgeput wil zijn, dan kies je een elektrisch ondersteunde bakfiets. Medewerkers zijn consumenten; dat vergeten we vaak. En een consument kiest graag.

De inzet en betrokkenheid van een sterke fietsdealer is onontbeerlijk voor ons. We willen die schakel in de keten niet overslaan. Ze helpen bij de keuze, leveren af, zorgen voor het onderhoud. VAB levert de assistentie en KBC is het bindmiddel dat alles samenbrengt. We hebben zelfs gedifferentieerde restwaardes voor de fietsen en dat is vooral in het voordeel van de klant.


Een succes? Jazeker. 160 mensen binnen de testgroep van KBC  kwamen in aanmerking voor een fiets. Vandaag kozen 110 mensen binnen deze groep een fiets. De druk om dit volledig door te trekken is enorm. Het enthousiasme ook.

Kristof Huysecom
Program Manager/ Autolease business transformatie programma 

KBC Autolease NV, KBC Lease Group

De inzet en betrokkenheid van een sterke fietsdealer is onontbeerlijk voor ons. We willen die schakel in de keten niet overslaan. Ze helpen bij de keuze, leveren af, zorgen voor het onderhoud.

Kristof Huysecom

Kristof Huysecom